22 de enero de 2008



JO JA HE TRIAT

M'AGRADA AQUESTA DE VELLUT I CLASICONA!!!!!!

6 comentarios:

  1. Estem parlan de portaselles, las cadiras per el nou local las mirarem mes endevant

    ResponderEliminar
  2. Ja ho dic jo que ha de venir mes sovint l'Enric,...

    ResponderEliminar
  3. I las fotos de les taquilles???

    ResponderEliminar
  4. ja sé que parleu de selles de montar, pero tal com soc jo prefereixo selles per descansar!!!!!
    Qui es el Gran G?????

    ResponderEliminar
  5. El gran G soc jo, es que proposo que firmen els comentaris amb el nom del cavall.
    Teniu que anar al perfil i cambieu el nom i a mes podeu posar la foto.

    ResponderEliminar
  6. Rafa, no se yo si li ha quedat clar que Gran G ets tu ¬¬ xDD

    Ara em canbiare el nom.

    ResponderEliminar

digues la teva